Thursday, February 12, 2009

mama saya rawk !

ni cerita baru tau , masih fresh lagi :)

semalam (12.02) , petang2 la dalam pukul 5.30 , mama balik rumah dari tempat kerja beliau . aku tgh online masa tu (: rutin harian kan* then tiba2 mama gelak & cakap :

'dik,dik, hari ni kan mama layan kieran .'

apesal bunyi dia pelik sangat ? aku pun tanya mama :

'layan kieran ? dia datang office mama ke ?'

p/s : tlg jgn anggap soalan aku bodoh ehh sebab mmg biasa artis2 dtg office beliau . KEKKWA la katakan ;p

'takde la . mcm ni, (sambil senyum2) tadi masa tgh jammed kat jalan kuching, mama tgh dengar Hot FM . masa tu deejay dia kieran la . topik dia apa pengalaman anda semasa diinterview . mama boring2 call la kieran , sekali je terus dapat (gelak) . mama cerita la mama kena interview untuk jawatan yg sama 6 kali (aku tatau jawatan apa) & ada sekali tu mama tanya la pegawai yg interview tu : 'tuan , agak2 boleh tak saya dapat jawatan ni ?' . lepas tu kieran ckp : 'amboi , sedapnya soalan . campak ikut tingkap bru tau !' . lepas tu mama gelak & ckp bubye kat kieran . tapi masa mama tgh cakap ngan kieran tu , Hot FM tgh mainkan lagu . lepas lagu tu baru kieran playback suara mama . geli hati mama dengar suara mama balik (gelak lagi) .'

aku pun da terbahak2 je kat situ . aku pun ta pernah terfikir nak call2 radio ni . mama pulak yg lagi advance dr aku . haha

mama mmg rawk lahh*
p/s : mama
saje buat mulut mcm tu , mengejek aku . hehe

p/s : kepada sesiapa yg dengar suara beliau bgtau eh (:

4 comments:

mimie said...

wahaa! besslah mama kau :))

Sabrina said...

dahsyat ar mak ko..
hahaha..
skali cube jerk trus dpt..
hahahahah..;)

Anis Nadia Azman said...

weyh aku dgr bbe.
la mama ker??
haha..kim slm kt mama

amir acap said...

hahaha..pergh..skali koll trus dpt..hbat mak kamu tu...hehehe,,