Thursday, February 12, 2009

i'll never do the same thing again

kalau korang tau apa yg aku dah buat masa 11 februari pun mesti korang kata aku gila . aku betul2 tak sangka aku buat mcm tu . aku lukakan hati 2 orang sekaligus . but frankly speaking , i never intended to hurt them coz i love them both . dengan dua2 pun aku rasa guilty gila . entahla . sakit jugak rasanya bila buat orang lain terluka sebab kita . sudah la , i swear i'll never do the same thing again . hati aku memang gila bercelaru sekarang ni . maybe abid je yg faham sbb beliau ada di tempat kejadian . kan abid kan ? abid , nanti aku cerita apa yg terjadi lepas kaw balik oke ? fin .


i used to be a good girl but

now i'm a liar & a player & i'm so damn good at hurting u . so stay away from loving me :) i'll be fine without you .

3 comments:

abidkamaz said...

aiseh kaw neh. cuba stick kat sorang aje.

*macam aku neh*
hahaha

ta sabar aku nk dgr crite mu tuh.

tyra X) said...

haha yela abidah :)

mie said...

isk isk isk.
abid tuh ye2 je