Saturday, April 18, 2009

confessions from athirah hanani :)

huhh dah berhabuk nmpknye blog aku neh. bahaha gile lame ta update, ade 2 faktor je : malas + pc rosakk. haih (mengeluh dgn muka dua posen)

setelah lame menyepikan diri tibe2 aku rase ade sme cnfessions i'd like to make. na tau ke? heh. (tarik nafas dalam2, takut korang tekejut je ;p)

1. aku da MALAS na on9 MYSPACE :) fuhh. mcm ta pcaye kan. tp antara sbb aku brperasaan cmtu is pc da rosak, lappy pun cm haram, maka scara auto nye mngurangkan trus nfsu aku nk online2 ni. pastu ade jugak sbb lain yg mnybbkan aku sakit hati je everytime aku bkak myspace. so drpd asyk sakit hati baek tapaya bukak terus. senang kan :) so mayb stu hari nty aku dlete acc ms tu. tgokla klaw trbukak aty nk bwat ms balek mase da jd nenek nty ke. haha insyaAllah klau umur pnjang :)

2. aku MALAS na msg ngan org laen. tak tau la bile ntah dtg pnyakit ni. sorry taw klaw aku ta rep msg korang. mayb tade cred, tp aku mmg brusaha rep taw, so jgn kecik aty plak :)

3. aku SAYANG & RINDUU korang sume budak2 myspace & blog. heh tp tu la, pnyakit malas ni mmg affect gila la khidupan sharian aku. yg aku rajin bawak kete je la ngan kuar g tgok wyng ke pape.

4. ni mayb post TERAKHIR aku :) sbb rasenye aku cm tade bnde na share ngn korang. yela, lgpun life aku dull je skang neh except for love la. heh

hm, aku speechless lah. btw, thnx fr reading guys :) doakan aku dpt pgy mesir bulan 9 ni, insyaAllah ;)

p/s : kawan2 yg da byk menyerikan hidup aku, thnx taww (da cm nk mati plak). korang tau korang sape kan, so tapaya mention la :) sayang korang gila vavi :)

assalamualaikum,

4 comments:

mimie said...

I miss you so much babe TT___TT
crying badlyy*

Abid Kamaz said...

AKHIRNYAA!!! muncul jugaa kaw.

Aimi Syahirah said...

dearr :) u dpt award. tengs fr been my followers!

Azlina Aziz said...

tyra nak g mane TT________TT