Sunday, January 25, 2009

excited !

salam ;]

nk tau kenapa excited ? sbb tgok2 da rmai kwn2 aku jd blogger skang :) ingtkan abid , mimie & sya je .. rupanya diana , jaylow , ima , sab semua dah ada blog . ohh lupa , hakiem mansor ;p so sng la kan nak keep up dgn gossip trbaru korang . ahax
btw , jaylow & mimie kita semua sama la suka cerita vamp tu . mmg astonishing gila kan . emm edward ;]
tu je nak bgtaw sbb mlm ni bru aku dscvered yg korang dah join blogspot (: papai .


p/s : blog aku ta secanggih korangs' . hehe reasons :
1. aku agak jrng mluangkan masa dkt site ni , so mmg tade masa na menggodam & menyelongkar .
2. aku mmg ta brape na reti sgt edit blog . klaw ms on je (:
3. internet lmbab mngalahkan sloth sejak akhir2 ni .

sekian (:

6 comments:

mimie said...

tyra aku pun tkejutt tau ramai yg da jdi bloggers nie. haha :)

rindu kaulah!

Anonymous said...

hey tyra.
ajala diana budak baru nih.

Anonymous said...

hey..
unexpected kan.
i dont know u had a blog..hahha
so yeah we all love vampire romance..hhehe,keep up with me la yek.

p/s:love jasper hale!
ko dh bce all the saga ke?

Sabrina said...

haha..
aku pon x tauh nper tgrk aty nk der blog..
mybe sbb tgk korg der blog kot..
eheee...:)

tyra X) said...

mie,
aku rinduu kaw juga :)

diana ,
aku punn ta brape nak reti . ahax

jaylow ,
haha tauw tape .
nope . eclipse saje belomm ;)

sab ,
ohh kaw mmg tauw kami blogging la ehh ;p


SAYANGG KORANGG !

Zahra Ameerah said...

haha
aku pun bru je jejak dunia blog nih
huhu
dunt lost contact eh